LINEA BOTTONEX - akcesoria do odzieży

Przejdź do strony głównej sklepu »

Aktualnie przebywasz na:

ProduktyKliknij aby rozwinąć naszą ofertę!

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Porównaj produkty

Nie ma przedmiotów do porównania.

 

Reklamacje

Potrzebne dokumenty

Abyśmy mogli rozpatrzyć Państwa reklamację, musimy otrzymać oryginał lub kopię dokumentu poświadczającego zakup danego towaru w naszym sklepie (faktury lub paragonu). Dotyczy to zarówno reklamacji składanej za pomocą formularza reklamacji na tej stronie, jak i reklamacji składanej osobiście w naszej Centrali.

Jak złożyć reklamację?

Reklamacje można składać wykorzystując formularz reklamacyjny na naszej stronie (dostępny w zakładce „Kontakt” na górnej listwie sklepu) lub osobiście, w naszej Centrali przy ulicy Łódzkiej 342 w Kielcach. W przypadku korzystania z formularza na tej stronie, należy wypełnić możliwie największą ilość pól w tym formularzu (im więcej informacji będziemy mieli, tym łatwiej będzie nam rozpatrzyć reklamację). Następnie należy wysłać reklamowany towar na adres naszej Centrali (ul. Łódzka 342, 25-655 Kielce). Wysyłka reklamowanego towaru następuje na koszt klienta. W przypadku uznania reklamacji koszt tej wysyłki jest klientowi zwracany.

Podstawowe informacje

Określ reklamowane produkty
  1.  

  2.  

  3.  

  4.  

  5.  

Dodatkowe informacje