LINEA BOTTONEX - akcesoria do odzieży

Przejdź do strony głównej sklepu »

Aktualnie przebywasz na:

ProduktyKliknij aby rozwinąć naszą ofertę!

Mój koszyk

Nie masz produktów w koszyku.

Porównaj produkty

Nie ma przedmiotów do porównania.

 

Zamówienie w trakcie realizacji

Stan realizacji zamówienia

Po złożeniu zamówienia mogą Państwo śledzić stan jego realizacji. Aby to zrobić, należy przejść do historii zamówień (przycisk w prawym górnym rogu strony). Znajdą tam Państwo listę zamówień, które Państwo złożyli. Przy każdym zamówieniu, po prawej stronie listy, znajduje się status danego zamówienia. Oto, co oznaczają odpowiednie statusy:

  • "czeka na realizację" – zamówienie zostało wysłane, ale nie zostało jeszcze odebrane przez naszych pracowników zajmującego się przygotowywaniem wysyłki
  • "w realizacji" – zamówienie zostało odebrane przez pracowników zajmujących się przygotowywaniem
  • wysyłki, towar jest przygotowywany
  • "do weryfikacji" – zamówienie zostało przygotowane w Polimexie i czeka na potwierdzenie zamówienia przez klienta (dotyczy trybu realizacji dokładnej)
  • "oczekiwanie na płatność" – zamówienie zostało zaakceptowane przez klienta, czekamy na przelew
  • środków, aby wysłać zamówienie (dotyczy realizacji dokładnej)
  • "zapłacone" – otrzymaliśmy odpowiednią kwotę za zamówienie, czekamy na odebranie paczki przez kuriera (zwykle tego samego lub następnego dnia roboczego)
  • "wysłane" – wysłaliśmy zamówienie
  • "rezygnacja" – klient zrezygnował z zamówienia

Potwierdzenie zamówienia

Konieczność potwierdzenia zamówienia przez klienta występuje w przypadku, gdy klient wybrał tryb realizacji dokładnej dla tego zamówienia. Wysyłamy wtedy do Państwa informację mailem, że zamówienie zostało przygotowane i czekamy na akceptację klienta. Aby potwierdzić zamówienie, należy zalogować się jako klient sklepu, wejść do historii zamówień (prawy górny róg ekranu) i na liście zamówień odnaleźć zamówienie, które musi być potwierdzone. Zamówienie takie będzie miało status „do weryfikacji”. Klikając na numer tego zamówienia mogą Państwo przejrzeć, czy ilości towaru, które przygotowaliśmy są dla Państwa do zaakceptowania (ze względu na naturę naszego asortymentu będą one czasem różne, niż ilości przez Państwa zamówione, zwłaszcza w przypadku belek tkanin). Aby potwierdzić ilości w danym zamówieniu, należy kliknąć przycisk „Potwierdź skompletowane ilości” znajdujący się po prawej stronie zamówienia. Zobacz podobne zagadnienia

Anulowanie zamówienia

Aby anulować zamówienie, należy zalogować się jako klient, przejść do historii zamówień (przycisk w prawym górnym rogu strony), wybrać zamówienie do anulowania oraz kliknąć przycisk „Anuluj zamówienie”. Anulowane mogą być tylko zamówienia ze statusem „czeka na realizację” lub „do weryfikacji”. Anulowane zamówienie otrzymuje status „rezygnacja” i dalej jest widoczne w historii zamówień. Zobacz podobne zagadnienia

Co zrobić, jeżeli po otrzymaniu prośby o akceptację zamówienia chcę coś w nim zmienić?

Proszę wybrać to zamówienie w historii zamówień oraz kliknąć na przycisk „Skontaktuj się z Polimexem”. Następnie w formularzu wiadomości, który się pojawi proszę wpisać swoje uwagi. Proszę nie akceptować tego zamówienia. Gdy nasz dział spedycji zmieni zamówienie według Państwa wskazówek, otrzymają Państwo kolejny mail z prośbą o akceptację zamówienia